A történet

“Miután több évet dolgoztunk a legismertebb szépségmárkáknak a világ különböző pontjain, úgy éreztük, hogy az ismert egészség- és szépségmárkák kínálatából hiányzik valami.

Ahhoz, hogy szépek legyünk és szépnek érezzük magunkat, nem elég a smink, nem elég a felszín. A szépséghez legalább ennyire fontos a fizikai jóllét és az önbecsülés, ezek pedig közvetlenül kapcsolódnak a szexuális jólléthez. Így az egészséges szex és szexualitás a szépségápolás elválaszthatatlan része.

Ennek ellenére nincsenek olyan márkák, amelyek a nők szexuális jóllétét támogatnák azzal, hogy a kozmetikumok, bőrápoló termékek, szőrtelenítők stb. mellett ilyen jellegű termékeket kínálnának. Vagy ha mégis, akkor vulgáris kinézetű szexuális játékszerek vagy éppen terhességi tesztek mellé száműzik őket. Ez bosszantó!

Éppen ezért azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy ezt megváltoztassuk – azt, hogy olyan nagyszerű termékeket gyártsunk, amelyek az egészséges szexet a szépségápolás természetes részévé teszik.

Elmentünk tehát a szakma legjobbjaihoz, hogy segítsenek nekünk megalkotni azokat a termékeket, amelyeket a nők megérdemelnek:

A koncepció kialakítására egy ausztrál kreatív csapatot kértünk fel, élükön a világ egyik legelismertebb kreatív igazgatójával, aki korszakalkotó munkát végzett olyan márkák számára, mint a Coca-Cola, a Toyota, a Bacardi és a Budweiser.

A csodálatos, sikkes külsőt olyan dizájnerek alkották, akik a világ legérzékibb parfümös üvegeinek és kozmetikumdobozainak némelyikét tervezték. Dolgoztak a Gucci és a D&G számára is.

Ahhoz, hogy a termékek a jól ismert fogyasztói márkák színvonalán egészségesek és jók legyenek, azokhoz fordultunk, akik a Gillette elektromos borotváit és a Braun Oral-B fogkeféit alkották. Náluk jobban ki értene ahhoz, hogyan kell megtervezni valamit, ami biztonságosan, halkan és megbízhatóan vibrál?

Ezt a sok-sok tapasztalatot ötvöztük a Smile Makers mosolyfakasztókban: a világ legbarátságosabb vibrátorcsaládjában! Reméljük, hogy a Smile Makers lesz az a márka, amely megszünteti a női szexualitásra rásütött ősrégi stigmát, és oda helyezi a kategóriát, ahová való: a mindennapi egészség- és szépségápoló márkák sorába.”